گل و گیاه

چه نوع گل‌هایی در فنگ‌شویی منزل کاربرد دارند؟

گل‌های پرکاربرد در فنگ شویی خانه

فنگ‌شویی یک سیستم پیچیده از شیوه‌های باستانی بوده که هدف آن افزایش رفاه و آرامش و ایجاد جریانی از انرژی مثبت در فضا است. گفته می‌شود که فنگ‌شویی از طریق اجرای اصول طراحی خاص که خوشبختی و حس خوب را ترویج داده و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ مانعی کیفیت کلی زندگی خود را افزایش دهید.

فنگ‌شویی بر این فرض استوار است که هر شیء در اطراف بر زندگی ما تأثیر می‌گذارد. با تغییر نحوه جریان انرژی در اطراف خود، می‌توانید شادی، رفاه و سلامتی خود را ارتقا داده و اشتیاق بیشتری برای زندگی داشته باشید.

می‌توانید برای تهیه انواع کود مناسب گیاهان آپارتمانی و مناسب در فنگ‌شویی خانه، از فروشگاه کشاورزی آنلاین بهاران اقدام کنید .

مهم‌ترین مزایای فنگ‌شویی

1- افزایش ثروت

در آسیا، فنگ‌شویی بیشتر برای جذب ثروت استفاده می‌شود و بسیاری ازصاحبین کسب‌و‌کارها نیز از آن در محیط کار خود بهره می‌برند.

2- یافتن عشق

طبق تجربیات و مشاهدات، عشق دومین مزیت رایجی است که افراد هنگام استفاده از فنگ‌شویی به دنبال آن هستند. البته با توجه به جنسیت افراد، اهداف متفاوتی در فنگ‌شویی دنبال می‌شود؛ برای مثال مردان با استفاده از فنگ‌شویی، بیشتر به دنبال ثروت و پیشرفت شغلی بوده و درحالیکه که زنان به دنبال عشق هستند.

3- بهبود سلامت

رعایت اصول فنگ‌شویی می‌تواند سلامت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد، اما این بدان معنا نیست که ورزش، غذای مناسب یا خواب را نادیده بگیرید. فنگ‌شویی بیشتر برای سلامتی افراد بیمار یا مسن استفاده می‌شود.

فنگ‌شویی و طراحی داخلی

طراحی داخلی یک هنر بوده که علاوه بر اضافه کردن رنگ‌های جذاب، راحتی و انرژی را هم به محیط اضافه می‌کند. طراحی داخلی، بیشتر با توجه به سلایق افراد مختلف استفاده می‌شود. برای مثال تعدادی از مردم طرح‌های مینیمالیستی اما کاربردی را ترجیح می‌دهند در حالی که برخی دیگر طرح‌های پیچیده‌تر را انتخاب می‌کنند.

به طور کلی چندین اصل طراحی برای انتخاب موارد فوق وجود دارد اما نکته‌ی قابل توجه این است که طراحان داخلی باید همیشه به جریان انرژی در طرح‌های خود توجه کنند. همه چیز در این جهان از انرژی تشکیل شده و این نیروها را می‌توان به انرژی مثبت یا منفی دسته‌بندی کرد. مفهوم چینی یین و یانگ بر این تعادل فلسفی نیروهای مثبت و منفی در جهان استوار است.

تاثیر گل‌ها در فنگ‌شویی

در فنگ‌شویی، افزودن گل به فضای خانه یا اتاق خواب می‌تواند تاثیر مثبتی بر سلامت، ثروت، رفاه و شانس شما داشته باشد. همچنین  افزودن گل برای کمک به جذب درآمد، پول و فراوانی بیشتر در حرفه یا تجارتتان بسیار کاربردی است. در نهایت گل‌ها می‌توانند خلق‌وخوی شما را تقویت کنند.

گل‌ها نقش مهمی در فنگ‌شویی دارند، زیرا با تقویت ارتباط شما و طبیعت و زمین، به شما امکان می‌دهند کاملاً در آرامش غوطه‌ور شوید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین گل‌هایی می‌پردازیم که به شما در رسیدن به آرامش بیشتر در خانه کمک می‌کنند.

اگر علاقه‌مند به مسائل مربوط به فنگ‌شویی و ارتباط آن با گیاهان آپارتمانی هستید، مقاله‌ی ” 4 اصل فنگ‌شویی و گیاهان آپارتمانی ” را مطالعه کنید تا نحوه‌ی قرار‌گیری گیاهان را در فضای خانه بیاموزید.

  • گل پئونی

گل پئونی، به خصوص در رنگ‌های صورتی ملایم یا زرد، برای جذب عشق شناخته شده است. بهترین مکان برای آن‌ها اتاق خواب‌ها هستند تا بتوانند احساس جذابیت و اعتماد به نفس در شما ایجاد کنند.

صورتی ملایم بیشتر برای برقراری روابط طولانی مدت کاربرد دارد، در حالی که رنگ قرمز آن برای احیای دوباره عشق و رابطه قدیمی استفاده می‌شود. چینی‌ها گل پئونی را بهترین گل می‌دانند؛ زیرا می‌تواند منعکس‌کننده خوش‌بینی و فصل بهار باشد.

  • ارکیده

ارکیده ارغوانی همان چیزی است که برای ارتقا و پیشرفت شغلی، به آن نیاز دارید. آن را در اتاق نشیمن یا یک منطقه پر رفت‌و‌آمد از خانه قرار دهید تا شانس موفقیت شغلی کل خانواده را افزایش دهد. این گل زیبا به عنوان نماد کلاسیک فنگ‌شویی برای باروری در نظر گرفته می‌شود. ارکیده همچنین نشان دهنده‌ی فراوانی، کمال، رشد معنوی، زیبایی و خلوص است.

  • نیلوفر آبی

اگر به دنبال سلامتی هستید، گل‌های نیلوفر آبی نقش اساسی را در دکوراسیون منزل شما ایفا می‌کنند. آن‌ها نه تنها می‌توانند بیماری را بهبود دهند، بلکه قادرند سلامتی و پیشگیری از بیماری را تقویت کنند. گل‌های نیلوفر آبی در برکه‌های کثیف و گل‌آلود شکوفا شده که نمادی برای نشان دادن شفافیت است و به شما در رسیدن به آرامش بیشتر در خانه کمک می‌کنند.

  • گل داودی

گل داوودی می‌تواند به عنوان بلیط شما برای دستیابی به چیزهایی که دوست دارید باشد. از آنجا که آن‌ها با وجود گلبرگ‌های زیادی شکوفا می‌شوند، نماد فراوانی و تعادل هستند. این بدان معنی است که آن‌ها بهترین طلسم برای رسیدن به ثروت هستند. اگر آن‌ها را در کنار گل‌های ارکیده قرار دهید، تاثیر هر‌کدام چند برابر خواهد‌شد، به ویژه گل‌های داوودی زرد نماد که نماد خوش‌شانسی هستند.

در نظر داشته باشید که طبق اصول فنگ‌شویی ، آن‌ها را در بالای سمت چپ یک قفسه کتاب یا کمد قرار دهید تا ثروت عظیمی وارد زندگی شما شود.

  • نرگس

گل نرگس یکی‌دیگر از تقویت‌کننده‌های شغلی و ثروت است. آن‌ها برای افزایش استعداد و مهارت‌های شما در نظر گرفته می‌شوند که به نوبه خود می‌توانند ارتقای شغلی شما را به همراه داشته باشند. نرگس زرد برای شروعی جدید خوب هستند، این می‌تواند نشان‌دهنده‌ی تغییر در شغل یا روابط یا نقل‌مکان به خانه جدید باشد.

  • شکوفه‌های درختی

شکوفه‌های درختی مانند آلو، گیلاس و سیب نیز می‌توانند در موقعیت‌های جدید شانس بیاورند. مخصوصا شکوفه‌های درخت آلو، نشان‌دهنده خلوص و طراوت هستند و در طول زندگی، موقعیت‌های جدید و خوش‌شانسی طولانی‌مدت را فراهم می‌کنند. . همانند سایر گل‌ها، شکوفه‌های درختی نیز می‌توان برای بهبود روابط عاشقانه استفاده کرد.

  • مگنولیا

مگنولیا سفید یک گل چند وجهی است که می‌تواند شانس و نشاط خوبی برایتان به وجود آورد و تاثیر مثبتی در فنگ‌شویی داشته باشد. همچنین نشان‌دهنده‌ی پاکی و عشق نیز به حساب می‌آید. کاشت آن در حیاط جلویی می‌تواند برای کل منطقه خوش شانسی را به ارمغان آورد.

گل‌ها و فنگ‌شویی خانه

اکثر افراد تمایل دارند تعادل را در مسیر زندگی خود حفظ کنند و آرامشی نسبی داشته باشند، با گنجاندن فنگ‌شویی در خانه خود و با به کاربردن گل‌ها در فضاهای خاص، به خوبی می‌توانید تعادل را به زندگی خود بازگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *